Massa äta!

Idag är jag jättemätt! Har verkligen varit det hela dagen. Igår köpte mamma pizza på Bergslagskiosken. Jag åt en tonfiskpizza med kebabsås, världens godaste pizza! Har aldrig ätit godare någon annanstans. Åt halva min pizza till brunch idag och mättnaden från den höll visst i sig hela dagen. Nyss åt vi rostbiffsallad och sedan hade vi två olika bunkar med Ben & Jeerry's glass till efterrätt. Hur gott som helst, idag valde jag Baked Alaska och Caramel chew chew. Vilken är din favorit? Jag tycker även om Cookie dough och Phish food, och sedan en med kladdkaka i som jag inte minns namnet på.

Nu ska jag nog äta lite godis, jag gör inget annat än äter idag verkar det som haha! Men det är ju trots allt lördag. :D

Kommentarer
Postat av: Alex

Absolut choclate fudge brownie =-)

2009-09-28 @ 13:11:18
URL: http://Alexandrainatlanta.blogspot.com
Postat av: Natalie

Alex:

Åh just ja så heter den! :D

2009-10-02 @ 20:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0