En sång, jag har blott en sång, en sång bara för dig!

"I've been dreaming of a true love's kiss
And a prince, I'm hoping, comes with this
That's what brings ever-aftering so happy
That's the reason we need lips so much
For lips are the only things that touch
So to spend a life of endless bliss
Just find who you love through true love's kiss"

Är det inte vackert? Det är inte skrivet av mig men är oh så fint skrivet ändå. Det är inte bara prinsen man ska kyssa utan även sina raringar. Jag tänkte ge exempel på två av mina som jag skulle vilja ha tid att träffa oftare. Först ut har vi min lilla Effi:


Se så söt hon är! Dock kan man tro att hon är en liten älva för hon har så ljust hår. Som raring numbero två kommer Bruno:



Jag har en guldring med henns namn ingraverat i :) Jag har den jämt på mig. Det är däremot synd att hon bor så långt bort, men jag skall hälsa på henne så fort som jag kan.

Kommentarer
Postat av: Erica

Härligt med såna bra vänner.. =)

2009-01-06 @ 01:29:57
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Effie <3

Mwwih! Älskar dig käraste syster <3

2009-01-06 @ 19:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0