True love's kiss - James Marsden, Amy Adams

Sången som nämns i rubriken är nog en av de bästa som finns!

Vad har jag gjort idag frågar jag mig? Jag har lagt ner timme efter timme på att läsa om Disneyland Paris på Internet. Finns så otroligt mycket bilder och information. Jag ska ju dit med min älskade älskling!

Jag vill också säga ush, för jag har två salstentor denna vecka som jag måste läsa till. Det är inte kul alls! Jag vill bara titta på Disneybilder och lyssna på Disneymusik!

Hittade förresten en bild från nyårsafton:



Kanske inte den vackraste nyårsklädseln, men för att vara på Skansen i minusgrader är det acceptabelt enligt min mening. Nedan kan ni även se Sollidenscenen som bevis på att jag faktiskt var där!



Se så vackert!

Kommentarer
Postat av: Narcisse

Åh, jag var också på Skansen ju. Vi kunde ha träffat varandra!

2009-01-06 @ 15:30:49
URL: http://stasimon.blogspot.com
Postat av: Natalie

Nej, men var du där också? Vad hemskt att vi missade varandra! Hade ju gärna firat in det nya året med dig!

2009-01-07 @ 21:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0